Tiden går alldeles för fort.

Oj, vad tiden har flygit iväg den senaste tiden. Det var ju jättelänge sen jag skrev ett inlägg här nu. OCh jag har fortfarande inte satt mig in i hur allting fungerar så designen är som den är.

Nu har jag iallafall "sommarlov" (sommaruppehåll) från studierna. Tror att jag skrev sist att jag skulle ha en salstenta sista dagen(?). Den gick bra men typiskt nog fick jag ett havlt poäng ifrån VG (VG är ju högsta betyget på Universitet/högskola) men det gjorde inget för jag fick ändå VG totalt på kursen. Tänk att nu har jag bara en termin kvar innan jag är helt färdigutbildad, det känns lite läskigt. Sen känns det lite jobbigt att tänka på det stora examensarbetet man ska skriva men som tur är har jag en person att skriva med iallafall så på så sätt känns det bra.

Vad har annars hänt? Jag har badat tre gånger -konstigt nog kändes det bra mycket varmare i havet än i sjön. Jag har varit på Liseberg. Sen har jag umgåtts med min kille och hans dotter och utöver det har jag väll inte gjort så mycket. Varit på en del lägenhetsvisningar men fortfarande inte fått någon -det börjar verkligen att kännas tröstlöst nu. Men jag håller fortfarande tummarna och fortsätter att leta -någon gång måste man ju få en lägenhet -eller hur?

Nää, nu ska väll jag ta och krypa ner i sängen och sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0