Glad dag...

Idag har jag varit glad nästan hela dagen. Har varit en stund då det inte var så bra, men som sagt större delen av dagen har allt varit bra. Vet inte varför men idag hade jag en känsla av att allt i mitt liv kommer att ordna sig ändå =) Trots att jag hade massor att plugga och trots att det var skitväder ute så kände jag så och det måste väll betyda något bra, eller?

Haha, kom på att jag skrev fel i bloggen igår. Var inte idag utan imorgon jag ska på lägenhetsvisning. Det börjar märkas att man börjar närma sig sommaren nu, trött och sliten är man. Pluggande från september till maj utan någon ledighet tar på krafterna =P

Haha en person som fick mig att skratta idag var min pappa. Han kan säga jätteroliga saker ibland. Och egentligen tror jag inte att det är tänkta att vara roliga utan han säger det ganska seriöst. Tänker man efter så har han nog faktiskt rätt men det låter bara så roligt att höra honom säga vissa saker. Som idag så sa han så här: "Inte nog med att man ska betala för det man stoppar i sig, man ska betala för det som kommer ut också. Dasspapper är skitdyrt." Haha, han är rolig han =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0