It´s never to late to say I´m sorry(?)

Vet inte rikitgt vad jag ska skriva. Borde egentligen ligga och sova men kan knappt sova längre :/ Eller rättare sagt jag kan sova men jag somnar skitsent. Jag är trött hela dagarna men kan ändå inte (oftast inte iaf) somna framåt kvällarna, det går bara inte. Känns helknas... Tankarna snurrar i huvudet på mig just nu, allting känns åt helvete. Orkar ingenting heller, kan knappt äta.

Det verkar iallafall som om jag snart får en lägenhet, har många visningar på gång. Man kan ju hoppas, men då gäller det ju även att jag får ett jobb i närheten av där jag ska bo. Hmm, vet inte hur man ska göra egentligen, hitta jobb först och därefter lägenhet eller hitta lägenhet och därefter jobb. Som sagt det är mycket nu så ska kan man tänka på sådana saker som jobb och lägenhet också, känns inget roligt alls just nu.

Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden
2009-11-11 @ 16:58:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Hm... låter inte som en alltför lätt sits... jag hoppas att det löser sig i alla fall... kanske faller det sig så väl att du får både jobb och lägenhet i närheten av varandra när du slänger ut ansökningar och liknande lite överallt... då slipper du göra det valet...:.)



Tack snälla för din kommentar också! Och för att du tog dig tiden att fundera lite extra över det där inlägget:.)

Carro - Bebis i magen ♥
2009-11-11 @ 18:21:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Ja den växer fort :)

Det är inte bara jag som växer utan en liten bebis också. Men de tänker man inte på, man tänker bara på att JAG växer :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0