Usch, vilken dag.

Kom hem från Växjö igår. Skulle varit hemma vid 21.00 men tåget var försenat in till Gbg så var inte hemma förrän vid 22.00. Sen kunde jag av lite olika anledningar inte sova så när jag väll somnade var det inte långt kvar innan jag skulle upp igen. Visserligen som jag lite från och till på tåget men det gav inte så mycket i det stora hela. Så idag var det en ganska seg. Sen när jag var på väg hem blev jag illamående och har varit det sen dess plus att jag dessutom fick har haft en väldigt jobbig och tung huvudvärk i flera timmar. Men helgen var dock helt okej, hände lite tråkiga saker som jag inte behöver gå in på och skriva om i bloggen. Men en av sakerna var ganska jobbig faktiskt.

När jag kom hem idag var jag så trött att jag somnade och sov i två timmar ungefär. Jag är fortfarande otroligt trött så jag får väll ta och sova snart, om jag kan. Det är inte alltid så lätt att somna när massa tankar ligger och knager.

Ville bara säga tack till de kommentarer jag fått, det är inte många men ändå =) Lite roligare när man vet att någon läser bloggen, även om jag mest skriver den för min egen skull.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0