Hade det bara gällt mig hade det inte varit några problem

Som rubriken antyder, hade bara gällt mig så hade det inte varit några som helst problem. Men det finns ju andra också. Folk jag inte kan göra så emot...

Just nu känns allt för jävligt (igen). Men nu har ljuset verkligen gått upp för mig. Nu är det så mycket som blir så klart för mig. NU förstår jag varför jag fått höra vissa saker som jag fått höra. Nu förstår jag varför det alltid ska vara så noga och kontrollerande med en viss sak. För allt handlar ju bara om att hitta något bättre, och när det väl sker kan man ju inte vara fast. Det finns en sak som jag hatar med mig själv mer än något annat. Och det är att jag är så NAIV och korkad så att det inte ens finns ord för det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0