Just som man trodde...

Just som man trodde att det värsta redan hade skett och att man inte kunde sjunka djupare så visar det sig att en personen kan vara bra mycket svinigare. Fy fan alltså, hur kunde jag vara så enormt korkad? Vilket j*vla äckel säger jag bara. Här ställer ma upp trots att man har blivit behandalt som skit så gör han detta? Skaffar en annan innan han ens har hunnit ut härifrån. Kryper ner i sängen och ska hålla om en o.s.v. sen sitter han och har en annan på gång. Och det visar sig dessutom att det hade börjat innan det ens tagit slut mellan oss. Fy f*n vilken sjuk människa alltså. Men det som gör allra mest ont är att han verkligen inte har några känslor, något samvete eller liknande överhuvudtaget. Och det gör så jävla ont när han står och hånar en, skrattar åt en när man gråter. Eller ignorerar en totalt...har aldrig någonsin blicit så illa behandlad. Sen kan han med och säga att jag har psykat honom eller behandlat honom illa. Jag orkar inte, jag gör verkligen inte det. Han har psykat sönder mig totalt. Det värsta är att trots allt han har gjort, trots hur han har behandlat mig så vet jag inte hur jag ska klara mig utan honom, sjukt va?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0