Vad är fel på mig?

Nu har det skett, han har flyttat ut. Bor granne med sitt ex som han tydligen ränner hos hela tiden. Ena stunden anklagar hon honom för både det ena och det andra och hindrar honom fråna att träffa sin dotter under ett år. Sedan blir hon singel och ringer honom som om ingenting hänt och han börjar (som vanligt när hon är singel) att svansa efter henne. Sen ljuger han om att han inte är hemma hos henne, så får man reda på av han femåriga dotter att han varit hos dem flera gånger. OCh då säger han att sådant behöver man inte berätta för varandra när man är tillsammans för vi är inte fem år. Vad tycker ni? Har han rätt, behöver man inte berätta för sin partner att man varit hos sitt ex? Detta var när vi fortfarande bodde ihop och nu har han flyttat över 20mil bort. Han säger han fortfarande vill vara tillsammans men ändå fortsätter han ljuga mig rakt upp i ansiktet. Idag skulle han t.ex. komma upp hit men så kunde han inte för han hade "så mycket att göra". Sen visar det sig att han har tid att vara hemma hos sitt ex. Och jag kan säga som så, att det är inte för sin dotters skull han går hem till sitt ex. För när han har sin dotter hos sig sitter han ändå vid datorn stor del av tiden.

Men jag är så trött på alla lögner nu, jag e trött på att hitta dejtingsidor och andra sidor där han skriver han är singel och sedan skyller dem på mig (jag visar inte tillräckligt med kärlek, jag snokar så han skulle se hur lång tid det tog innan jag hittade sidan eller vad sägs om den här -jag skulle ragga upp en tjej för min bror för han är inte så social^^ o.s.v.). Jag är trött på att hitta massa tjejer han har raggat upp, jag är trött på hans lögner om att han ska ta tag i sitt liv. Jag är jävligt trött på honom helt enkelt. Ändå vill jag ha honom och ändå längtar jag efter honom när han inte är här, så vad är det egentligen för fel på mig? Jag vet att jag får det bättre utan honom och att jag skulle må bättre utan honom. Jag har fällt alldeles för många tårar på grund av honom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0