Livet är underbart...

Ja, just nu är livet faktiskt underbart på de flesta plan. Hade aldrig trott för ca 1.5år sedan att livet skulle kunna bli så här bra igen. Har en älskling som jag älskar otroligt mycket och igår (eller ja, i förrgår) firade vi tio månader. Tomas är det bästa som hänt mig på väldigt, väldigt länge. Och jag är otroligt tacksam som träffade honom.
 
Idag jobbade jag första dagen efter min semseter. Det var lite segt men man kommer snabbt in i det. Det jobbigaste var att åka hem från älsklingen i tisdags, har tillbringat hela semestern med honom. Så det var ganska tomt när jag skulle sova i tisdags natt. Men förhoppningsvis kan jag få jobb där Tomas bor snart så att jag kan flytta dit.
 
Nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon, Har inte skrivit här på ett tag men tänkte att det skulle bli bättring nu med små uppdateringar då och då.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0