Kan inte sova...

Idag är en sådan där dag då jag verkligen inte kan somna. 1000 tankar snurrar i huvudet på mig. Hatar sådana här dagar för jag blir så känslig. Hatar mig själv. Vill bara skrika rakt ut och slå vilt omkring mig. Eller bara försvinna... Jag har egentligen inget att vara ledsen eller må dåligt över. Men när tankarna tar överstyr dyker massa skit upp i huvudet. Jag förstår inte varför jag blir så känslosam, eller ja en del tankar kan jag väll förstå men andra inte. Har bara så svårt att prata om saker och ting, känner mig bara löjlig. Tycker det är lättare att skriva...men man vill ju inte heller sitta och skriva ned varenda sak man tänker...

Har iaf skrivit av mig lite nu så nu får jag försöka sova iallafall. Ska ju ändå jobba imrogon...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0