Ofrivillgt barnlösas dag

Som många andra väljer jag idag att skriva några rader denna dag. De ofrivilligt barnlösas dag, en dag som egentligen inte skulle behöva finnas. Ingen skulle behöva uppleva att vara ofrivilligt barnlös. Men tyvärr är det så verkligheten ser ut. Eftersom jag inte gått ut till alla med att vi är ofrivilligt barnlös så har jag inte delat någon länk kring det på facebook, även om jag skulle vilja. Men skriver några rader här och hoppas att jag nästa år kan skriva om det mer öppet (förhoppningsvis gravid).
 
Den senaste tiden är det flera stycken av er vars bloggar jag följer som har lyckats blivit gravida. Är jätteglad för er skull, känns roligt med lite medgångar nu. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå hela vägen. Samtidgt som jag blir glad för alla plus i de bloggar jag följer blir jag rädd. Rädd för att vara en av de som till slut står ensam kvar utan att lyckas...
 
Edit: Nu är det söndag och alltså mors dag, och jag gjorde ett stort misstag. Jag loggade in på facebook och självklart översvämmades jag av bilder på barn och folk som hyllar mammorna till dessa barn :/
Karin
2015-06-01 @ 23:04:16

Kram! Vet hur det ibland kan kännas....

Tove
2015-06-09 @ 00:16:02
URL: http://tovesvensson.se

Känner med dig!
Styrkekramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0