Ruvardag 2

Jag fortsätter att förska säga åt mig själv att inte hålla på och känna efter en massa. Men det är nästan oundvikligt att jag gör det ändå. Igår kväll högg det till långt ned i magen, varade bara någon sekund men gjorde ganska ont. Jag vet att det inte behöver betyda någonting, men dum som man är börjar man tänka vad det kan bero på.
 
Idag har jag gått runt och känt absolut ingenting. Har känts tomt, och haft en stark känsla av att det inte blir någonting av den här ruvningen. Sen framåt eftermiddagen har det ömmat lite i höger bröst. Bara små korta stunderm endast vid två tillfällen och knappt kännbart men ändå ömmat. Så eftermiddagen har varit fyllt med lite mer positiva tankar
 
Känner att jag kommer bli tokig av den här ruvningen. Har iallafall gett mig själv förbud mot att googla imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0