Ruvardag 9 och Negativt test

Drömde inatt att jag gjorde ett test och fick ett starkt plus. Vaknade med en glad känsla i kroppen tills jag insåg att det bara var en dröm. Tog ett test och det visade ingenting. Inte minsta tillstymmelse till streck. Eftersom det var en blastocyst jag fick tillbaka är det över för denna gång. Och kanske för alltid. Vill så gärna bli mamma. Men vet inte om det är värt att må så här...
Anonym
2017-06-18 @ 11:03:00

Pånolligen
2017-06-18 @ 15:10:41

Så tråkigt att höra :( beklagar verkligen :( ta hand om varandra ❤️

Blogg.alltforforaldrar.se/Livetslycka
2017-06-18 @ 18:14:53

Jag lider med er. Men eftersom det gick förra gången så är ju chansen stor att det kommer funka för er, säkert nästa gång <3 ät d-vitamin och magnesium nu under sommaren. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0