Mitt hjärta

Älskar dig min underbara älsklingen. Du är det bästa jag har. Är så glad att vi träffades. Och jag vill aldrig förlora dig. Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka att jag inte förtjänar dig. Du borde hitta någon bättre. Någon som kan göra dig lycklig i alla lägen. Någon som inte drar ner dig...som inte får dig att må dåligt... För ibland känns det som att det är exakt det jag gör -drar ner dig och får dig att må dåligt. Och allt på grund av att jag själv inte kan styra över mina känslor, att tusen tankar för jämnan snurrar i mitt huvud och får mig att känna mig nere.

Jag älskar dig och kunde inte vara mer tacksam över dig. Kan inte med ord beskriva hur lycklig du gör mig. Du betyder allt för mig, och jag behöver dig i mitt liv...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0