Bästa helgen på länge =)

Jag har haft den bästa helgen (ja, den bästa tiden överhuvudtaget) på väldigt, väldigt länge. Killen kom upp i torsdags redan. Dock kom han på kvällen så klockan var rätt mycket inna vi var hemma. På fredagen var vi på en lägenhetsvisning, de hade lagt den på en ganska dum tid bara, klockan fyra en fredag. Först skulle vi egentligen både på bio och gå ut den dagen också men det blev inte av, vi var för sega för det. Men sedan gick vi på bio och ut och festade på lördagen istället =) Vi såg "Disneys -en julsaga" och därefter gick vi ut, det var inte så jättemycket drag ute men det var kul ändå. Vi drog hemåt vid kvart i två eftersom killen min fick huvudvärk. Sen på söndagen var vi på jul på liseberg. Rikitgt mysigt var det där, och dessutom var det roligt för älsklingen vann en stor marabou choklad stjärnvinst =D

Så, ville vara uppdatera lite om vad som hänt de senaste dagarna, har haft en ganska fullspckat helg men som sagt rikitgt bra och mysig har den varit. Var länge sedan jag var så här glad. Hoppas att det håller i sig nu bara. Men som sagt det är en nya vecka och man vet aldrig vad den för med sig. Imorgon får jag reda på om jag får lägenheten eller inte. Troligtvis inte eftersom det var så många på visningen. Vill gärna ha den, det var en billig trea och riktigt fin var den, de finaste lägenheten jag har tittat på hitills.
Nadja - 17 år & mamma till Leija
2009-11-17 @ 14:29:26
URL: http://nadja92.blogg.se/

Svar; Ja, precis så är det! En lägenhet väntar på mig&Leija, underbart ska det bli. Tack!

Ett väldigt bra tips du kom med, det ska jag testa mig på! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0