You give me strenght...

Var riktigt länge sen som jag var så glad och mådde så bra som jag gör just nu. Och det är en enda persons förtjänst <3 Han är det bästa som hänt mig på, jag vet inte hur länge. Tomas heter han och han har fått mig att tycka om livet igen :) Från att ha mått skit större delen av tiden till det här, det är helt fantastiskt <3

Tomas är verkligen toppen på alla sätt och vis. Vi har så mycket gemensamt och han är så otroligt omtänksam. Har nog aldrig varit med om en person som verkligen lyssnat så mycket på vad jag har att säga och som har brytt sig om mig på samma sätt som han gör. Vi har pratat med varandra under en lång tid nu men det var inte speciellt länge sen vi träffades på riktigt för första gången. Ändå saknar jag honom något enormt när vi inte är med varandra och ju längre tid vi är ifrån varandra, desto mer saknar jag honom. Det gör nästan ont i hjärtat just nu, så mycket saknar jag honom. Känner mig lite löjlig som känner så för jag vet ju att vi ses igen, men jag kan inte styra över mina känslor.

Jag har alltid haft svårt att lita på folk och efter vad som hänt under mina två tidigare förhållanden har det tyvärr bara blivit sämre. Men den här gången känns det annorlunda, det känns så otroligt bra och jag tror verkligen att det kan vara vi för en väldigt lång tid framöver. Därför hoppas jag innerligt att jag kan lita på denna killen. En av mina största rädslor är att bli sårad och sviken igen. Jag trodde inte att jag skulle få så här starka känslor för någon igen, speciellt inte på så kort tid. Efter mitt förra förhållande hade jag nästan lovat mig själv att jag inte skulle bli kär igen så snabbt. Men nu har det hänt och skulle jag förlora denna killen skulle jag bli otroligt ledsen. Det känns helt underbart i hjärtat just nu, ja i hela kroppen faktiskt =) Finns inte ord för hur mycket jag uppskattar det Tomas har gjort med mig den senaste tiden. Hur han får mig att må och känna. Att han fanns där och brydde sig, tröstade, trots att vi inte ens kände varandra. Jag trodde inte att man kunde hitta sådana människor nuförtiden. Men det kunde man tydligen och jag hoppas på att detta ska leda till något mycket bra och långvarigt <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0