Ruvardag 8 och blod

Idag har jag haft ont och varit spänd i magen igen. Hade lite feber idag med, 37.7 (brukar ligga på runt 36.6 så lite skillnad mot den temp. jag brukar ha). Mådde även lite illa imorse och även på eftermiddagen. Började fundera på om jag kanske blivit överstimulerad. Fick höra i en grupp jag är med i på Facebook att om man blir överstimulerad efter ET kan det vara tecken på att ägget/embryot fäst. Efter att ha läst det skulle jag på toaletten och sätta in Lutinis. Såg då att jag hade fått blod i trosskyddet, fick även på applikatorn till Lutinuset. Kommer färskt blod när jag torkar mig. Så nu känns det kört istället. Vet att man kan få blödningar och ändå vara gravid men tror att jag borde få en blödning nu i dagarna om det inte tagit sig (har dålig koll eftersom jag har oregelbunden mens). Nu väntar jag bara på att det ska böjra blöda ordentligt.
 
Imorgon på morgonen ska vi ta ett test bara för att få ett definitivt besked. Är det negativt så lär det inte ändra sig, är ju ändå ett femdagars embryo jag ruvar på. Klamrar fast vid det sista lilla hoppet och hoppas på ett plus imorgon.
carolina
2016-09-29 @ 22:27:11

jag håller tummarna för ett plus. kramar

Svar: <3 <3 Kram
Längtan efter att bli en familj

Där Rosor Aldrig Dör
2016-09-30 @ 00:36:22
URL: http://darrosoraldrigdor.blogspot.com

Ååå jag håller tummarna och hoppas att det röda försvinner under natten och att ni får ett fint plus!!

Kram B

Svar: Fick ett ganska fint plus. Dock har inte det röda försvunnit, men avtagit nu på kvällen.
Längtan efter att bli en familj

Anonym
2016-09-30 @ 14:56:39

Hur har det gått? Håller tummarna stenhårt.. Kramar

Svar: Det blev ett plus :) Dock har jag blödit idag. Så är glad och samtidigt orolig. Kram
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0