Glad =)

Just nu är jag faktiskt ganska glad. Tror det var bra att få ur mig massa tårar igår. Det var nog bra att "bryta ihop" lite. Då kan man resa sig och gå vidare, iaf en bit. Snart ska jag in till stan och hämta älsklingen så det blir bra =D Sen så är jag även väldigt glad för det positiva som hände igår. Min VFU-ledare var ute på min praktik och gjorde en bedömning av mig igår. Det gick väldigt bra, över förväntan (även om den samling jag hade med barnen inte gick speciellt bra). Jag fick mycket positiv feedback och det var roligt att höra. Även lite om vad som kan förbättras, men det är ju bara bra att man får höra det också så att man kan utvecklas.

Nää, nu ska jag dra in till stan. Kanske unna mig något fint för en gång skull också =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0