Spraydag 11

Har kommit ifrån det där med att skriva varje dag under behandlingen. Men har inte hänt så mycket mer än det jag redan skrivit. Tycker tillochmed att en del biverkningar försvunnit, har t.ex. inte lika ont i bröstvårtorna längre. Däremot så är jag fruktansvärt trött, både mentalt och fysiskt. Jag brukar vara trött efter en jobbvecka men nu är det extremt och jag började känna av det redan i onsdags. Imorgon ska vi iväg och vara borta hela dagen, vet inte hur jag ska orka. Det är en fest vi ska på, jag vill dock inte dricka under behandlingen (vet att det är okej men vill helt enkelt inte). Ska ta med några cider bara för att slippa frågor och blickar, sambon har lovat att dricka dem för mig haha. Jag dricker inte mycket alkohol överhuvudtaget så egentligen är det fånigt av mig menmen...
 
Är lite orolig nu också, är på spraydag 11 och har inte fått någon blödning ännu. Började googla (som jag sagt till mig själv att jag inte skulle) och hitta flera trådar om tjejer som inte blivit nedreglerade och därför fått avbryta och vänta innan de fått köra igång igen. Jag hoppas verkligen att jag kommer vara nedreglerad tills på tisdag...
 
Tanke för dagen: Vill känna lyckan över ett plus, vill känna lyckan över att känna ett barn sparka inuti magen, vill känna lyckan över att få känna ett nyfött barn på mitt bröst...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0