Spraydag 6 och 7

Igår kände jag knappt av några biverkningar alls, lite svettig under armhålorna. Sen så fick jag en ny biverkning -ömma bröstvårtor. Så länge jag har BH på går det bra, men när jag tar av den och nuddar vid bröstvårtorna gör det ont. Idag har jag haft svettningar, ömma bröstvårtor och känt mig illamående några gånger under dagen. Måste säga att jag hitills ändå mått ganska bra under sprayandet, de biverkningar jag känt av har varit väldigt milda. Återstår att se om det fortsätter att vara så.
 
Tanke för dagen: Idag känner jag mig mig arg och frustrerad. Arg över hur orättvist livet är, varför kan inte jag bli gravid på egen hand? Och varför ska jag ha den j'vla skitsjukdomen? Sen är jag även ganska orolig idag, pappa ska genomgå en ganska stor och allvarlig operation imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0