Digitalt test

Var uppe vid halv sju imorse för att ta det digitala testet. Eller rättare sagt min sambo väckte mig eftersom jag skulle ta testet innan han gick till jobbet. Var riktigt trött och orkade kanppt gå upp så kan ha låtit lite grining. Tog mig iallafall upp och kissade på stickan. Gravid kom snabbt upp men det kom inte upp några veckor. Gav min sambo testet så att han skulle få se (jag ville/vågade inte). Tyckte att det jättelång tid och sa flera gånger att om allt är som det ska borde antalet veckor ha kommit fram nu. Efter en evighet (kändes det som iallafall) sken sambon upp och sa "det var så här den skulle visa va?". På testet stod det "gravid 3+", ska jag vara helt ärlig visada samon mer lycka än mig. Men jag var verkligen trött och dessutom tror jag att min hjärnan fortfarande går in i någon slags skydd/försvar. Är så klart jätteglad men vågar fortfarande inte riktigt tro på att jag är gravid. Är riktigt nervös inför imorgon när jag ska göra VUL. Om det nu visar att allt är som det ska kanske jag kan slappna av lite i ett tag iallafall. Har ju fått ett tidigt UL av kliniken vi gjorde IVF på så det får bli nästa delmål efter imorgon.
 
Idag har jag knappt känt av några syptom. Det skulle vara att jag varit extremt trött. Och är trött nu också. Kände lite tendens till illamående när jag var uppe på morgonen men det försvann efter att jag hade somnat om. Brösten har ömmat lite om jag har tryckt på dem. Sen åt vi spagetti och köttfärssås förut. Jag var hungrig men fick inte i mig mycket, var inte så att jag mådde illa utan mer att det vände sig i magen på mig.
 
Idag sa sambon "älskar er". Kändes jättekonstigt men samtidigt fantastiskt att höra <3
Där Rosor Aldrig Dör
2016-10-13 @ 23:33:26
URL: http://darrosoraldrigdor.blogspot.com

Ååå GRATTIS till ert plus!!!
Spännande! Håller mina tummar för er! <3

Kraam från B

Svar: Tack <3Kram
Längtan efter att bli en familj

Carolina
2016-10-14 @ 20:46:21

Underbart :) hoppas allt gått bra idag

Svar: Tyvärr fick jag ingen tid idag. Får vänta tills ¨på måndag.
Längtan efter att bli en familj

Anonym
2016-10-14 @ 22:02:28

Vilken härlig grej att få höra "Älskar er"! 💕💕💕

Svar: Ja, absolut <3 Men också väldigt overkligt, tog faktiskt några sekunder innan jag förstod vad han menade haha.
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0