Ruvardag 10

Tänkte skriva ett kort inlägg och tacka för alla fina kommentarer på mitt förra inlägg. Jag har är lite vidskeplig och vågar inte säga/skriva tack på grattishälsningar. Får för mig att jag jinxar något då. Jättelöjligt egentligen men kan inte hjälpa det. Vill iallafall att ni ska veta att era kommentarer verkligen värmer mitt hjärta <3
 
Än så länge har det inte kommit något blod idag, och vi håller tummen (tummarna) för att det fortsätter så. Imorse mådde jag illa. Åt lite men försvann inte förrän en bra stund senare. Tycker verkligen inte om att må illa men samtidigt ser jag det som ett positivt tecken. Igår på kvällen/natten när jag borstade tänderna fick jag kväljningar så att jag kräktes. Vet inte om det har med graviditeten att göra men det får vi hoppas =) Ett annat tecken på att jag är gravid är att jag är väldigt trött. Nu brukar jag vara trött för jämnan men har varit hemma från jobbet i två veckor och inte gjort nåot dirket ansträngande så detta är trötthet utöver det vanliga. Vet inte om jag skrivit det men blev sjukskriven i en månad. Har varit mycket på jobbet sen tillsammans med allt vi går igenom privat, har gjort att det blev för mycket. Har jättesvårt att somna och sova ordentligt på nätterna, har även fått problem med närminnet. Läkaren sa att försäkringskassan kunde ifrågasätta men han såg/hörde mina symptom och skrev ihop ett läkarintyg åt mig.
 
Jag har svårt att ta in att testet visade plus. Känner mig jätteglad men samtidigt förstår jag inte. Jag önskar av hela mitt hjärta att testet imorgon också visar plus, helst starkare än det förra.
 
carolina
2016-10-01 @ 23:18:05

jag förstår precis hur du känner dig. jag tog tre tester innan jag verkligen trodde på det på riktigt :) sen att jag inte slappnade av förrän jag hade han i mina armar var ju en annan grej. eftersom allt tog sån tid för oss och så mycket hinder kom i vägen väntade jag bara på dåliga nyheter. nu i efterhand önskar jag att jag hade kunnat njuta lite. kram

Svar: Tog ett test idag som visade ett svagare plus än i fredags :( Så nu känns det inte så hoppfullt längre. Kram
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0