Ruvardag 11 - Har embryot släppt?

Tog ett nytt test imorse, ett av samma märke som sist. Det visade plus men tyvärr svagare än plusset i fredags. Den enda skillnaden mot testetn jag tog i fredags är att denna gången hade jag varit uppe och kissat på natten. Tror dock inte att det påverkar så mycket. Har googlat runt en hel del. Och nästan alla svar jag får säger att det är embryot som har släppt, ett tidigt missfall. Ååå, vi var så glada igår och kände massor av hopp. Nu känns det bara skit.
Lilla jag
2016-10-02 @ 15:51:44
URL: http://superduperbitterfitta.blogg.se/

Att analysera styrkan på ett plus är knasigt och blir lätt tokigt. Mitt råd är att ta ett digitalt test (köp ett två pack på en gång, haha) och ta ett test. Tänk på att man kan ligga på gränsen till veckor så det kanske inte stämmer exakt, men sen väntar man ett par dagar och tar det andra digitala testet och jämför med det tidigare. Om det minskar från t ex 2-3 till 1-2 så vet man att det är något skumt pågång. Jag blev själv tokig på att jämföra styrkan på plus och du vet ju att jag gjorde exakt samma sak med digitalt när jag hade blödningar :) ge inte upp hoppet! Kanske du kan få göra ett blodprov för att se att hcg ökar som det ska? Jag tror fortfarande på det här! Hoppet är det sista som lämnar en!

(Som svar på din förra kommentar så blev jag nästan generad när du sa att du tyckte om mina magbilder. Tyckte själv inte de var så bra men ville inte vara utan dem, haha)

Svar: Haha jag vet, trodde inte jag skulle bli så här men kan inte låta bli att jämföra streck :p Har två digitala hemma och köpte två till haha. Har tagit ett som visade 2-3 så ska ta nästa vecka. Hoppas verkligen att det har ökat då för annars är det nog kört :/ Tack =)Haha, inte meningen att göra dig generad :) Tyckte det var kul att se dem och se hur magen växte. Skulle jag ta skulle på min mage skulle jag nog ta med linne på haha ;)
Längtan efter att bli en familj

Https://stortadskvinna.blogspot.fi
2016-10-02 @ 19:13:08

Håller tummar och tår. Av egen erfarenhet så är blodprov det enda man kan lita på, stickorna påverkas av så många faktorer.

Svar: Tog blodprov när jag var inne på gyn. akuten men tydligen kollade de inte hcg då. Får se om de gör det idag.
Längtan efter att bli en familj

Somenros
2016-10-03 @ 09:35:50

Nej!Hoppas verkligen att det inte har släppt!! Även om det är samma märke på testen så kan mängden färg i testen vara olika och därför ge olika tydliga sträck. Läste det någonstans när vi testade. Håller verkligen tummar och tår för att det sitter kvar! Kramar <3

Svar: Var ju inne på gyn. akuten p.g.a. överstimulering. Hon kunde inte se något förutom en förtjockad slemhinna :( Å andra sidan sa hon att det var lite tidigt än. Ska tid idag igen på uppföljning, hoppas det syns lite mer idag (hon sa att varje dag gör skillnad så här tidigt). Ja, jag vet att det kan vara olika färg men blir ändå orolig :( Tog ju testet från kliniken igår, och det var ett tydligt streck men inte jättestarkt. Vi får vänta och se helt enkelt :) Kramar <3
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0