Ruvardag 2

Igår kväll, precis innan jag skulle lägga mig, så högg det till i höger sida av magen. Sen har det inte känts någonting fram tills i eftermiddag då det högg igen i höger sida. Därefter har jag haft värk till och från på höger sida. Nästan som lite kramp, men det är bara i en liten del av höger sida på magen som det känns.
 
Tror egentligen inte att värken har med själva embryot att göra. Jag hoppas iallfall inte att det är tecken på att mensen är på väg. Förra gången jag gjorde äggplock fick jag jätteont i magen en vecka efteråt. Då trodde läkaren att det kunde vara någon äggblåsa som var kvar som hade spruckit. Det kanske är samma denna gången, någon blåsa som gör lite väsen av sig. Har dock inte alls lika ont som veckan efter det förra äggplocket. I övrigt har jag absolut inte känt någonting mer än att jag möjligtvis har varit lite småhungrig hela dagen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0