Resa och Provera

Nu är det inte länge kvar innan jag och sambon åker iväg på långresa. Därför tänkte jag skriva ett kort inlägg här.
Under andra delen av resan ska jag börja med Provera, förhoppningsvis får jag då en blödning lagom tills vi kommer hem. Så om allt går vägen kommer vi göra FET i början av juni. Men med tanke på allt som händer hela tiden så räknar jag nästan med att det inte blir av. Min kropp vill helt enketl inte samarbeta, det är bara att inse det. Jag känner mig också mer och mer uppgiven kring allt det här. Känns som att vi borde ställa in oss på att vi inte kommer att lyckas och gör vi det kommer jag att vara så otroligt glad och tacksam.
 
Önskar att alla ni andra kämpar därute kommer att lyckas och få bli föräldrar <3
Ta hand om varandra därute.
 
Anonym
2017-04-26 @ 22:17:34

Hoppas allt går som det ska och att ni lyckas <3

Svar: Tack ♡
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0