Lutinus

Nu är det mindre än två dygn kvar tills jag förhoppningsvis är ruvare igen. Har börjat med Lutinus. Hade för mig att jag inte hade så stora problem med Lutinus men den här gången har jag det. Det "rinner", kladdar och klumpar. Känner mig väldigt ofräsch och vill helst duscha flera gånger per dag. Skulle vi få ett plus så skulle jag dock ändå vilja fortsätta med Lutinus ett tag och sedan trappa ned innan jag slutar med det helt.
 
Vill så gärna hoppas att det är vår tur att lyckas nu, att det äntligen är vår tur att få bli föräldrar. Men livet har visat flera gånger att ingenting blir som man tänkt och få saker går att planera fullt ut. Men någon gång måste väll lyckan le även mot oss?
minresa.wordpress.com
2017-06-08 @ 20:00:37

Visst är det vidrigt! Man känner sig så äcklig... men visst är det värt det om man får resultat! 😉

Håller alla tummar jag har! 💕

Svar: Ja, det är det verkligen :p Men absolut värt det om det skulle innebära en liten i vår famn om nio månader =) Detsamma <3
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0