Ruvardag 1

Tänkte skriva lite snabbt idag, så man har något att gå tillbaka och kolla på vid ett eventuellt plus (eller icke plus). Hade insättning igår vi 13.00. Eftersom det är ett femdagars så borde det fästa inom ett dygn (?) om det nu fäster. Kände dock inte så mycket igår. Det enda var att på kvällen när jag halvlåg i soffan så stramade det i höger sida av magen.
 
Idag har jag inte känt någonting nästan. Det enda är att det små korta stunder under eftermiddagen har huggt/molat (svårt att beskriva) i olika delar av magen, ena stunden mitt i, sen i högra och sen i vänstra. Tror ju dock inte att detta behöver betyda någonting och jag tror nte ens om man kan känna av någonting så här tidigt vid en graviditet. Sen har jag även varit spänd i magen den senaste tiden och är även idag.
 
Jag försöker att distansera mig så gott det går, men det är svårt. Och svårare blir det antagligen allt eftersom dagarna rullar på. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0