Ruvardag 3

Fortsätter att i stort sett känna ingenting alls. Har haft lite, lite ont i både vänster och höger sida av magen idag. På kvällen hade jag även värk i mitten av magen men det gick över efter att jag hade ätit. Tror värken i sidorna beror på Lutinus eller att det kan vara mensvärk. Sen är jag även ganska spänd i magen och den är uppsvällde men det har den varit sen ganska långt innan insättningen, möjligtvis att det spända har blivit lite värre de senaste dagarna.
 
Både igår och idag har jag från ingenstans blivit väldigt trött. Jag brukar iochförsig vara trött nästan jämt. Men inte så att det kommer pang på. Igår var det på eftermiddagen, precis efter att vi hade kommit hem från affären. Idag gick jag hem från jobbet strax innan fyra, då kände jag mig riktigt pigg. Sen vid halv fem tog jag en dusch och blev jättetrött. Var tvungen att lägga mig på soffan och vila efter det.
 
Trots att jag egentligen inte vill gå tillbaka till de inlägg jag skrev strax innan missfallet i höstas har jag gjort det. Ville läsa hur jag kände under ruvardagarna då. Då kände jag ingenting direkt heller de första dagarna mer än att jag var mer hungrig än vanligt, det har jag inte känt mig alls dessa dagar. Förra gången blev jag ju överstimulerad så blir kanske lite svårt att jämföra eventuella symptom med förra gången.
 
Älskade Frosty vi hoppas att du har fäst och vill stanna hos oss <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0