Ruvardag 4

Igår när jag skrev glömde jag nämna att jag de senaste dagarna känt att jag börjar bli sjuk. Känner mig varm och igår hade jag ont i halsen när jag vaknade. Sen när jag gick till jobbet, en promenad som tar endast 10 minuter, blev jag helt svettigt.
 
Första delen av dagen idag kände jag mig bra och kände inte av någon sjukdom alls. Jag kände inte heller av några symptom alls. Men fram mot eftermiddagen började jag känna som en klump i halsen. Kände mig lite svagt illamående. Min sambo tyckte jag var varm så tempade mig och låg ca 0.8 över normalt och på gränsen till feber. Kände mig dock inte sjuk och vi skulle ut och äta med jobbet. Vi åkte bil dit vi skulle och i bilen kände jag hur illamåendet tilltog. Illamåendet försvann dock så fort vi kommit fram och jag kommit ut ur bilen. Jag hoppas att illamåendet är ett symptom på att något är på gång i kroppen men jag vågar inte tro annat än att det har med att jag börjar bli sjuk att göra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0