Ruvardag 6

Skrev aldrig någonting igår. Det enda jag kände igår var den där klumpen jag kände i halsen och ett lätt illamående, började på morgonen, sen på jobbet kändet jag det knappt (kanske för att jag hade fokus på annat) sen kände jag av det ett litet tag efter att jag hade kommit hem. Har dock haft lite förhöjd kroppstemperatur och legat på gränsen till feber sen i tisdags så var nog därför. Sen hände en annan grej igår också. Ett barn trillade av sin stol och började gråta, hennes syster var snabbt framme för att trösta och jag höll på att börja gråta för jag tyckte det var så fint. Sen missfallet i höstas har jag haft mycket närmare till tårar när jag ser något sorligt eller fint men det är hemma när jag ser på tv och inte bland folk.
 
Idag har jag inte känt någonting alls. Det enda som skulle kunna räknas till ett eventuellt symptom är att jag känner mig mer "tungandad" än vanligt. Får emellanåt dra djupa andetag för att känna att jag får luft/syre. Jag tror dock att det likaväl kan ha att göra med att jag inte är helt frisk. Förra gången vi gjorde insättning vet jag att jag några dagar innan jag testade började få kväljningar av att borsta tänderna, verkar dock inte ha skrivit om det i något inlägg vilket är synd för då vet jag inte vilken dag det började på.
 
Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Har sådana dagar ibland, då hela livet känns meningslöst. Idag kändes allting skit rent ut sagt, och gör fortfarande, har haft nära till tårar flera gånger för att jag känner mig så värdelös. Idag känner jag mig också helt övertygad om att det blir ett minus förr oss. Hoppas att jag har fel.
 
Tyvärr har jag märkt att jag inte kan kommentera på de bloggar som använder sig av wordpress :( Jag kan skriva kommentarer, sen trycker jag på skicka/publicera men kommentarerna verkar inte komma fram. Någon som vet vad detta beror på? Jag har bland annat försökt kommentera på https://minresa.wordpress.com/ och https://langtanefterettbarnblog.wordpress.com/ Så tråkigt att inte kunna kommentera de bloggar man följer.
minresa.wordpress.com
2017-06-15 @ 21:01:00

Menar du att du inte kan kommentera på våra bloggar, eller att du inte kan svara på en kommentar när vi skrivit på din blogg?
Vilket namn använder du när du försöker skriva på vår blogg?

Svar: Menar att jag inte kan kommentera era bloggar =) Jag fyller i mail, sen namn (Susse) och så bloggadress...
Längtan efter att bli en familj

minresa.wordpress.com
2017-06-15 @ 22:32:14

Vad konstigt! När någon "ny" ska kommentera så brukar mna få ett meddelande att man måste "godkänna" personen innan kommentaren dyker upp, men det har jag inte fått från dig! Märkligt! 🤔

Svar: Åhh vad konstigt... skrev typ fem kommentarer och försökte gratulera dig till ditt plus :) försökte från olika datorer, från min mobil och försökte kommentera ett gammalt inlägg från dig för att se om det gick :/ Får försöka ta reda på mer i helgen.. Kram
Längtan efter att bli en familj

minresa.wordpress.com
2017-06-17 @ 07:53:55

Supermärkligt!!! Hoppas det funkar snart! Stort tack, i alla fall! 😊
Kramar 💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0