Motgång på motgång

Skriver ett kort inlägg för att visa att jag fortfarande finns kvar här. Jag vet fortfarande inte riktigt hur och om vi ska gå vidare. För några veckor sedan hade jag en plan som jag trodde vi skulle kunna följa. Men efter ytterligare ett misslyckat försök kändes det som att jag bara ville ge upp. Sen nu har det dessutom kommit ytterligare en sak emellan. Om man inte ens kan lita på den person som är den som ska stå en närmast, vem kan man då lita på? Jag måste ta en paus från allt vad Ivf heter och fundera över livet i det stora hela. Vem är jag? Och framför allt vem vill jag vara och vad vill jag med livet?
Anonym
2017-12-01 @ 00:19:27

Förstår så väl att du behöver en paus ❤️ Ta hand om dig. Hejar på dig här när du vill ta upp tråden igen 😊

Svar: <3 <3 <3
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0