Ruvardag 11 - blod

Igår jobbade jag för första gången på över en vecka. Tyckte att det "drog" lite i magen. Speciellt på höger sida och bak i ryggen kändes det lite och gjorde ont. Jag tyckte även att brösten var spända, det gjorde absolut inte ont i dem men kändes som sagt spända. Det gjorde att jag fick lite hopp om ett plus.
 
Idag har jag inte känt någonting alls, verkligen ingenting överhuvudtaget. När jag var på toa mitt på dagen märkte jag att Lutinusen som nu kommer ut  röd/brun. Det blir dessutom lite rött på pappret när jag torkar mig. Och det känns precis som när mensen kommer. Så nu är det iallafall med största sannolikhet kört. Skulle det vara ett plus borde jag känna någonting vid det här laget. Men som sagt ingenting alls, jag känner mig precis som vanligt. Exakt Så jag kände vid vårt misslyckade FET. 
Pånolligen
2017-11-07 @ 20:46:37

Fy vad orättvist. Lider med er verkligen. Tycker det kan få räcka snart så vi också kan få lyckas någon gång 🙁 hur går ni vidare nu? Ta hand om varandra 💜

Svar: Vi ska vänta tills fredag och testa då för att få ett definitivt besked. Någonstans finns ett litet, litet hopp fortfarande men känner att jag måste ställa in mig på minus. Just nu känner jag för att ge upp. Men med största sannolikhet blir det att göra ett försök utomlands. Ska börja maila olika kliniker iallafall för att ta reda på pris och så. Men kommer att lägga det hela på is, åtminstone till efter jul och nyår. Men visst är det orättvist :( Åren går och inte kommer vare sig vi eller ni närmare ett barn. Jag tycker också att det räcker nu, känns som att man inte orka hur länge som helst. Hur ska ni gå vidare? Tack fina du <3 Ni får ta hand om varandra ni också <3
Längtan efter att bli en familj

Carolina
2017-11-08 @ 05:40:55

Så tråkigt :( förstår verkligen hur du känner dig. Det är dock inte helt kört och håller tummarna för ett plus. Det tog tyvärr flera år för oss och det är mentalt utmattande. Jättebra med pauser emellan så kroppen hinner återhämta sig. Kram

Svar: Visst är det utmattande. Och när det kommer andra saker i livet som också tynger blir det inte direkt lättare. Ja, nu blir det en lång paus från allt. Kram
Längtan efter att bli en familj

Em
2017-11-08 @ 14:57:11
URL: http://vrstridochvgentilldig.blogg.se/

Håller med pånolligen! Det finns ingen rättvisa. Men hoppas så innerligt att ni hittar ett sätt att må bra oavsett hur ni går vidare. Det finns inga ord!❤❤❤

Svar: Tack snälla <3<3 Får se hur det blir med allting. Kram
Längtan efter att bli en familj

drommenombarn.bloggo.nu
2017-11-08 @ 16:05:14

Va fan....😢 Varit in å läst å hoppats å hoppats. Vill inte läsa om nå brunt å rött. Vill inte läsa om det för er skull. Många tankar å kramar ❤

Svar: Tack snälla <3 <3 Tror att det är lika bra att acceptera att jag är en av dem som stannar kvar på det barnlösas sida. Kramar <3
Längtan efter att bli en familj

Pånolligen
2017-11-08 @ 17:42:27

Okej. Ja lika bra att testa om du är osäker såklart. Man vill ge upp ja men det är inte så lätt det heller. Bra att kolla upp priser o va förberedd. Vi fortsätter nog men på en annan klinik. Samtidigt så tvekar jag. Hade varit skönt att bara lägga ner på ett sätt men konstigt och ledsamt samtidigt. Vi lär inte heller göra någon insättning innan jul men kanske precis efter nyår isåfall tänker jag. Vi får se. Hoppas på ett positivt test på fredag. Det är ni värda 💜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0