IVF 3 -Dagen innan

Imorgon är det dags för vårt tredje och troligtvis sista äggplock i Sverige. Hitills har jag inte lagt ned så mycket energi på detta försök, det har mest känt som något som ska göras och som inte kommer att resultera i någonting. Sen efter att jag började med sprutorna och fick veta att mitt Östradiol värde är väldigt högt började jag oroa mig en del. Och nu är jag jättenervös och orolig inför imorgon. Jag är inte nervös över att det ska göra ont. Däremot är jag orolig över att inte få ut tillräckligt med ägg, att de inte hittar några friska ägg. Då kommer detta försök att kännas helt bortkastat, precis som försök ett gjorde. Återigen har känslorna och tankarna över hur j*vla orättvis världen är slagit till med full kraft.
 
Om vi skulle få något friskt ägg som går att använda så kommer vi med största sannolikhet inte att få göra någon färskinsättning. Jag misstänker att mina värden har ökat ännu mer under helgen, igår snurrade det till i huvudet flera gånger och idag har jag känt mig lite illamående. Jag hoppas självklart på att jag slipper överstimulering, villså gärna sätta in ett embryo på fredag.
Anonym
2017-10-22 @ 20:25:22

<3

Svar: ❤❤
Längtan efter att bli en familj

Pånolligen
2017-10-22 @ 20:44:26

Stort lycka till 💗

Svar: ❤❤
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0