Spraydag 7

Har nu hunnit avverka min 10 dagars "kur" med Provera och är inne på dag 7 med Synarela. Har haft lite stickningar i höger bröst samt att jag är väldigt trött hela tiden (fast det är jag jämt). Förutom det har jag inte märkt av så mycket biverkningar men idag är jag på så himla dåligt humör. Försöker att hålla humöret inom mig men känner för att både skrika och gråta på samma gång. Som jag skrivit flera gånger förut har jag mens väldigt sällan men de gånger jag får mens brukar jag känna så här dagarna innan. Så vi kan ju hoppas att mensen är på gång. Vid mina två tidigare försök har jag inte fått någon blödning förrän efter ca tre veckor med Synarela, första försöket fick jag t.om. börja spraya tre gånger per dag. Skillnaden mellan våra två andra försök är att jag fått kombinera Provera och Synarela denna gång.
 
I övrgit händer inte mycket i livet. Vantrivs nästan varje dag på jobbet och vill göra något annat. Så himla mycket stress och höga ljud varje dag. Flera gånger i veckan kommer jag hem och känner mig som en dålig pedagog. Försöker hela tiden planera in saker för att ha något att se fram emot. Vad gäller vårt försök känner jag fortfarande inte något speciellt. Vid de två andra försöken har jag haft stor koll på allt i stort sett hela tiden. Nu rullar dagarna på och jag har flera gånger kommit på att "just det, jag ska ju spraya": Jag har inte börjat räkna på ungefär när jag behöver vara ledig (vilket jag gjort de två andra gångerna). Det enda jag vet är att äggplock blir någon gång i mitten eller slutet av oktober. 
 
Ta hand om varandra därute <3
Louise
2017-09-26 @ 14:31:11

Lycka till! Vid vårt sista försök kändes det också annorlunda. Jag trodde inte att det skulle vara dags direkt utan jag trodde att vi skulle få vänta några månader igen. Så jag var mer avslappnad och inte lika planerande som tidigare. Kanske var det en bidragande orsak till att vi lyckades. Så jag håller tummarna att det blir samma sak för er. En stor kram

Svar: Jag hoppas att det blir samma sak för oss. Nu har det ju iofs blivit massa strul med detta försök också. Men jag hoppas ändå på att vi ska kunna få några friska ägg. Tack snälla <3 Kram
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0