Livet

Loggar in här och inser att det snart gått 1 år sedan jag senast gjorde ett inlägg. Har inga positiva nyheter att komma med. Min mamma gick bort för ca 8 månader sen. Bara veckan efter det gick min sambos morbror bort i en tragisk olycka. Från sommaren och framåt har min pappa åkt in och ut på sjukhus. Så det har inte direkt varit något ljust år. Har tänkt på bloggen ibland men blir mest ledsen då jag vet att om jag loggar in kommer jag bara att få läsa om graviditetsbesked. Är det någon kvar där ute som fortfarande kämpar och som gjort det i mer än 5år?
 
Den enda lilla positiva nyhet jag har är att vi har två embryo i frysen utomlands. I förra inlägget skrev jag att det inte blev något. Detta för att de var väldigt otydliga på kliniken jag varit på. När jag mailade dem och frågade om det fanns några embryo fick jag till svar att "boka ett besök på kliniken för att prata om resultaten och hur vi ska gå vidare efter det här". (Men svaret var på engelska såklart). Jag skrev tillbaka att jag ville inte boka ett besök om vi ändå inte hade några embryo att sätta tillbaka. Fick samma svar tillbaka igen. Hade i stort sett släppt det hela när jag hittade min inloggning till klinikens sida (där man kan se resultat o.s.v). Och fick då se att vi har två friska embryon. Mailade kliniken och till slut kom det fram att det finns två i frysen. Dock har vi valt att inte åka ned än p.g.a. allt annat som varit. Men vår tanke är att åka ned i början av nästa år. Så om jag har några läsare kvar där ute, snälla tänk lite extra på oss och håll en tumme för att vi äntligen ska få lyckas ♡ 
Anonym
2020-01-13 @ 08:48:49

Ja jag är kvar och tittar in ibland.
Håller tummarna för att det går bra för er också som för många andra som bloggar.Kram från en trogen läsare.

Svar: Fint att höra att det fortfarande finns några kvar som kikar in <3 Tack snälla för din kommentar, Kram
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0