Inställt

För ett tag sedan började jag med mediciner för att få min mens. Tanken var att en insättning skulle ske i början av april men nu är allting inställt p.g.a. Corona viruset. Är det inte sjukt egentligen, tänkt vad många olika saker som kan sätta stopp för det man planerar. Är ledsen, besviken och arg. Vet att det inte finns någonting att göra och ingen kunde väll förutse denna utveckling. Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att vi snart har sett toppen på denna snabbt spridande pandemi.
 
Någon gång måste väll ändå vi också få lite tur i livet? 
Anonym
2021-01-14 @ 13:01:44

Hur går det?

Svar: Nu har jag uppdaterat bloggen ❤
Längtan efter att bli en familj

Anonym
2021-02-28 @ 22:00:55

Hur går det för dig? Brukar gå in och läsa bloggen med jämna mellanrum och hoppas varje gång att det ska ha hänt något positivt ❤️

Svar: Nu har jag äntligen uppdaterat ❤
Längtan efter att bli en familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0